Item code : 650113119 COPY URL

Joseph&CaseyWeighing Scales /BMI BODY MASS INDEX /Tempered Glass/ Health and Wellness /Digital /

  • Retail Price
    S$39.90
    Price
    S$15.90
  • Benefits
    0% Interest Instalment Plan
  • Shipping From
    Singapore
    Shipping To
    Singapore
    Shipping RateOverseas

    Singpost normal mail - Free

  • Item Type
    View All
    ∙ Design
    Please select.view
    Search Close
    • -----------------------------------------------------------
    • square
    ∙ color
    Please select.view
    • -----------------------------------------------------------
    • [Please choose the above option first.]
  • Add to Cart [Buy]

Customer who recommended this item
9
Customer Satisfaction Score
75%
  • Product 70%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 60%/100%
  • Service 80%/100%
Manufacturer/Place of origin Condition New Product
Shipping From From Overseas (Singapore)
help
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Pay on delivery Available
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Customer Review (8)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Highly Recommend Nov 28, 2019 kir*** (SG SG)
Netural May 10, 2019 mic*** (SG SG)
Highly Recommend Apr 29, 2019 jan*** (SG SG)
Not Recommend Apr 26, 2019 jen*** (SG SG)
Highly Recommend Apr 24, 2019 fra*** (SG SG)
Highly Recommend Apr 16, 2019 tah*** (SG SG)
Not Recommend Apr 09, 2019 loh*** (SG SG)
Highly Recommend Mar 12, 2019 hot*** (SG SG)
Item Q&A(8)
No. Question & Answer Member Date Status
35277750 Inquiry related return and exchange from loh**** loh******* 2019-04-26 Answered
  As the seller failed repeatedly to arrange for the return and refund for sending the wrong scale, I have forwarded the case to Qoo10 resolution centre. They will advise me on the return procedure accordingly. I will terminate all further communication with this irresponsible seller.
 

[Re] Inquiry related return and exchange from loh****
Dear Customer,

Good evening!
May I have your order number to check? Thank you!

35252162 Inquiry for the item from ava**** ava******* 2019-04-23 Answered
  You advertised USB charging but sent battery operated. That's like cheating. Either exchange or refund me. Else i will raise this up to Qoo10.
 

[Re] Inquiry for the item from ava****
Dear Customer,

Good evening!
Dont worry! We will collect back item in this two days and do refund to you. Thank you!

 

[Re] Inquiry for the item from ava****
Waiting for you to collect and refund till I've given up. I've lodged a complaint against you.

 

[Re] Inquiry for the item from ava****
Dear Customer,

Good day!
We are so sorry about it. WIll arrange collect back in this weekend. Thank you!

35251535 Inquiry for the item from ayu**** ayu******* 2019-04-23 Answered
  Hi,I have received your item.. Why is not in USB charge?
 

[Re] Inquiry for the item from ayu****
Dear Customer,

Good day!
Our one is batteries. Thank you!

 

[Re] Inquiry for the item from ayu****
I will like to make a refund as I thought it was a USB charging .. Thank you! Please change on the picture instead so it wont lead any miscommunication regards about this and at least do inform is a battery operated then you just sent the item wrongly.

 

[Re] Inquiry for the item from ayu****
Dear Customer,

Good evening!
Dont worry! We will collect back item in this two days and do refund to you. Thank you!

35131249 Inquiry related return and exchange from loh**** loh******* 2019-04-09 Answered
  Ordered black usb but received grey battery operated scale. Please arrange to resend the correct one and collect back the wrong item!
 

[Re] Inquiry related return and exchange from loh****
Good morning!

As we had just returned from overseas and our company was undergoing internal restructuring with our delivery company, operations had resumed as per normal for your orders to be shipped over the past few days. Appreciate your kind understanding on this situation.

thanks.

 

[Re] Inquiry related return and exchange from loh****
Please proceed to arrange for the return and refund without delay. I am tired of waiting!

 

[Re] Inquiry related return and exchange from loh****
Dear Customer,

Good day!
We are so sorry about it. We will call back parcel and refund for you. Thank you!

 

[Re] Inquiry related return and exchange from loh****
So when will the courier be coming to pickup the return and when will the refund be made?

 

[Re] Inquiry related return and exchange from loh****
Dear Customer,

Good evening!
We will collect back in this two days. Thank you!

 

[Re] Inquiry related return and exchange from loh****
3 days had passed and still no sign of collection. Tomorrow is a public holiday. Don't make empty promises!!!

 

[Re] Inquiry related return and exchange from loh****
They still not collect back ? Dont worry. I ask them go to your place between today or tomrrow. Thank you!

 

[Re] Inquiry related return and exchange from loh****
Today is Apr 23, no sign of the collection and refund. I will have to take the case to the resolution centre as there isn't any solution here.

 

[Re] Inquiry related return and exchange from loh****
Dear Customer,

Good day!
Will collect back today or tomrrow. Thank you!

35122321 Inquiry for the item from jen**** jen******* 2019-04-08 Answered
  When can I receive my items? My order no.291780803, order on 15 March 19, until now haven’t receive but the cart is stated delivered! Why? Can please advise? Thank you.
 

[Re] Inquiry for the item from jen****
Dear Customer,

Good morning.
Please let us check first. It is Qoo10 auto change to deliver. Thank you!

Have a good day!

 

[Re] Inquiry for the item from jen****
Hope can receive my item ASAP, thank you

 

[Re] Inquiry for the item from jen****
Good morning!

As we had just returned from overseas and our company was undergoing internal restructuring with our delivery company, operations had resumed as per normal for your orders to be shipped over the past few days. Appreciate your kind understanding on this situation.

thanks.

 

[Re] Inquiry for the item from jen****
Can give me a actual date for delivery? I’m tried of waiting! If not please refund for me, I don’t want anymore! Thank you

 

[Re] Inquiry for the item from jen****
Dear Customer,

Good day!
Our CS team will contact you today. Thank you!

Have a good day!

 

[Re] Inquiry for the item from jen****
Wait until now no one contact me? And waiting for the item almost one month still can’t get my item. I don’t want any more, please refund the money to me. Thank you!

 

[Re] Inquiry for the item from jen****
Why others have receive their item but my until now haven’t receive? And no answer at all? Very disappointed!

 

[Re] Inquiry for the item from jen****
Dear Customer
Please let us check first and high light to the CS team, they will contact you throught whatsapp ASAP.
Thank you for your patience.
good night ~~

 

[Re] Inquiry for the item from jen****
Already 5 weeks still haven’t get my item! Promise will delivery on 23/4/19 but still didn’t, I don’t want any more, not going to waiting any more, please refund the money to me by today!
Cannot make it don’t promise!

 

[Re] Inquiry for the item from jen****
Dear Customer,

Good evening!
We are so sorry about it. Item in qxpress warehouse. They will send to you tomrrow. Thank you!

35098561 Inquiry related delivery from loh**** loh******* 2019-04-05 Answered
  Ordered on Mar 24 and have not received yet. Please advise.
 

[Re] Inquiry related delivery from loh****
Dear Customer,

Good afternoon.
Item in delivery company now. Please let us check with them and inform them send to you ASAP. Thank you!

Have a good weekend!

34999224 Inquiry related delivery from xu_**** xu_******* 2019-03-26 Answered
  Hi, it's been more than 10 days since I placed the order and still have not received the item. Please advise. Thanks
 

[Re] Inquiry related delivery from xu_****
Dear Customer,

Good day!
Please let us check first. Thank you!

 

[Re] Inquiry related delivery from xu_****
Hi, it's been 2 days since I have made the enquiry about the delivery of my order placed more than 10 days ago. Please update. Thanks.

 

[Re] Inquiry related delivery from xu_****
Dear Customer,
Sorry about it, We already inform CS team contact you throught whatsapp tomrrow. CS team will do it for you ASAp. Thank you~

34906866 Inquiry for the item from ang**** ang******* 2019-03-15 Answered
  hi may i know which scale is the "skeleton" and which scale is the "square" ? thank you !
 

[Re] Inquiry for the item from ang****
Hi, I have inform design. he will add in the option. Thank you for your feedback.

Policy & Notice